שאול אטיאס - לוגו
התמחות מסחר אזרחי שאול אטיאס

תחומי התמחות מסחר אזרחי

נושאים בהם מטפל משרדנו

משרדנו מייצג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים בכל הארץ ובכל הערכאות.הייצוג מתחיל ממועד הזימון לחקירה ראשונית במשטרה, מעצר "ימים" , מעצר עד תום ההליכים משפטים פליליים

במשרד רגישות מיוחדת להליכים פליליים אליהם נקלעתם.

רגישותנו להליך הפלילי ניכרת מרגע בו הודעת כי הוזמנתם לתחנת משטרה ו/או נעצרתם בתחנת משטרה.

העקרונות המלווים את עבודת המשרד בכל תחומי עיסוקנו הינם אמינות ויעילות, אותם אנו פורטים  לעקרונות משנה כלהלן:

1. זמינות- אנו זמינים לשיחות טלפון 24 שעות ביממה ומיד בשיחת הטלפון הראשונה אנו מעניקים ייעוץ ראשוני. הכולל הקלה נפשית וכללי התנהגות ראשוניים עד למפגש.

2. אמינות ויעילות- הייעוץ אותו מקבל הלקוח מקנה לו את הכלים להתמודדות ראשונית עם המצב אליו נקלע, ומוסברים ללקוח הסיכונים והסיכויים, ותאום ציפיות.

3. הקלת המצוקה הנפשית- נחקרים המוזמנים למשטרה מצויים לעתים במצוקה נפשית ומבלי להרגיש הם נוטים לגרום לעצמם נזק בתשובותיהם ,  לחוקר המשטרה, ובהתנהגותם בחדר החקירות.

4. ליווי ויעוץ משפטי לנחקר- נחקר המגיע לתחנת משטרה , מצוי בהלם מהמעד ( מצב דומה קורה גם לשוטרים נחקרים במח"ש ) , בעת החקירה מגיב הנחקר "להצעות" החוקר, (היוועצות בעורך דין, פוליגרף, עימות , מסדר זיהוי, "תקלות בחקירה" , דלת פתוחה, מעצר קרובים ועוד.

הנחקר , עומד לבדו מול חוקר משטרה מנוסה, ובעל סמכות בחוק , ייעוץ משפטי מקצועי עשוי לעתים להביא לסיום החקירה ולסגירת התיק, ולעתים טעויות נחקר בחקירה יובילו לכתב אישום שיקבע את גורל הנחקר להמשך חייו.

ליווי משפטי בשלבים הראשונים לחקירה, תצמצם את הנזק העלול להיגרם על ידי נחקר שאינו מודע לזכויותיו.

5. סגירת תיק – גם החלטה על סגירת תיק הינה הרת גורל לגבי הנחקר. לא כל סגירה מזכה אוטומטית את הנחקר, לעתים סגירת תיק משמעותה השהייה שתשאיר רישום בתיק הפלילי, חשיבות רבה לנקוט פעילות משפטית מתאימה לסגירת התיק בעילה שלא תשאיר חותם אצל הנחקר.

כיום רישום פלילי מונע ממורשע לעסוק במגוון מקצועות על כן חובת זהירות כפולה על נחקר להיוועץ בעורך דין מומחה בתחום הפלילי גם לשלב זה.

6. בקשה למחיקת רישום פלילי – לעתים לאחר שנחקרתם ונסגר התיק נותר רישום פלילי בתיקכם על מנת למחוק את הרישום הנכם מוזמנים להתקשר לעו"ד פלילי מומחה שיסייע לכם בסגירת התיק.

7. שימוע – לעתים החלטת המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום , ההחלטה הסופית הינה של התביעה המשטרתית או של הפרקליטות תלוי בסעיפי האשמה. לאחר החלטה כאמור עומדת לנאשם הזכות לשימוע בטרם החלטה סופית.

8. מעצר – לעתים לאור החקירה נדרש מעצר החשוד, כידוע שלילת חרות הינו צעד משמעותי ביותר בחיי חשוד , ולעתים זהו המעצר הראשון, לעתים יופעלו מחד תרגילי חקירה על החשוד בהיותו בתא המעצר כגון, מדובב , תרגיל הקלטות , מעצר בני משפחה אחרים , הכנסת "אורחים לתא" , עצורים "נחמדים" , ועוד. ומאידך נדרש לשמור על זכותו של החשוד, ולסייע לו לצלוח את המהמורות אותם תכננו החוקרים עבורו.

9. ההליך הפלילי- לעתים הליך השימוע לא צולח כולו ונדרש לנהל הליך פלילי, למשרדנו ניסיון בניהול הליכים אלו, במגוון עבירות, וסעיפי אישום. החל משלב המו"מ עם התביעות ו/או הפרקליטות עד לשלב גזר הדין.

יובהר כי הכתוב  לעיל הינו תמצית שבתמצית מנושאים והליכים משפטיים בהם אנו מייצגים חשודים ונחקרים, והכתוב אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, על כן קיבלתם הזמנה לתחנת משטרה ו/או נעצרתם אתם רשאים לשתוק עד לקבלת ייעוץ משפטי שיסייע לכם בהמשך, הנכם מוזמנים להתקשר  לעו"ד שאול אטיאס וניתן לכם את הליווי  המשפטי המקצועי והאישי כפי שאנו מעניקים לכל המתקשרים אלינו  אותם אנו מייצגים וניישם הלכה למעשה את כל המלצותינו שאת חלקם רשמנו לעיל.

רוצים לשתף עמוד זה?

WhatsApp
Email
Facebook
Print

מעוניינים במידה נוסף?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עם כל המידע בהקדם האפשרי.

פרוייקטים אחרונים

צפו בכל הפרוייקטים האחרונים של משרדנו

פינוי בינוי

לפרטים נוספים אודות הפרוייקט והמשך קריאה
לחצו כאן
חיוג למשרד עכשיו