שאול אטיאס - לוגו
שאול אטיאס מקרקעין ונדלן

מקרקעין ונדלן

משרדנו מלווה את הלקוחות במגוון תחומי נדל"ן.

להלן בתמצית מספר תחומים מובילים בהם מטפל משרדנו עבור לקוחות

מכר יד שניה

במשרדנו מתמחים בעסקאות מכר ורכישה של נכסי נדל"נ יד שניה, בתים משותפים וכו.

הייצוג המשפטי כולל כתיבת הסכם מכר/רכש ליווי מקיף מול כל הגורמים הנדרשים לרישום הנכס על שם הרוכש, כגון: רשות המיסים רשות מקומית וכו, במשרדנו ליווי הלקוח באופן יסודי ומקיף

עד לרישום הנכס על שם הרוכש.

מכר ורכישת  נחלות ודירות במושבים

למשרדנו הכרות מעמיקה ביותר עם התחום המושבי בכלל ועסקאות במושבים בפרט. הכולל את כל ההיבטים כגון בנים ממשיכים , מגורי בנים בנחלת ההורים סכסוכי ירושות ועוד.. (לעניין זה ראה באתר תחת הכותרת מושבים )

במשרדנו הייצוג המשפטי כולל כתיבת הסכם מכר/רכש ליווי מקיף מול כל הגורמים הנדרשים לרישום הנכס על שם הרוכש, כגון: האגודה (הועד המקומי ), הסוכנות היהודית. תנועה מיישבת. הרשות המקומית, רשות המיסים, והרישום במינהל. במשרדנו ליווי הלקוח באופן יסודי ומקיף

 עד לרישום הנכס על שם הרוכש.

רכישת נכס מקבלן

לרכישת נכס מקבלן נדרשת התמחות ויכולת מיוחדת , על כן חשוב להקפיד לרכוש דירה מקבלן רק באמצעות ובייצוג עורך דין הבקיא ומכיר את התחום.

במשרדנו הייצוג המשפטי כולל קריאה ותיקון הסכם הרכש אותו כתב עו"ד הקבלן, ומחיקת סעיפים רלוונטיים. הליווי מקיף מול עורכי הדין של הקבלן עד לרישום הנכס על שם הלקוח.

רישום הנכס על שם השוכר.

לא בכדי הודגש סעיף זה בכל הנושאים דלעיל, שכן על פי חוק המקרקעין, עסקה במקרקעין מסתיימת ברישום.

לא אחת נתקלים באנשים שרכשו ו/או מכרו נכס ולעתים אינם יודעים כי הנכס שרכשו ו/או מכרו טרם נרשם.

לא כאן המקום לכתוב את התלאות שעוברים אנשים אלו, בבואם לבצע עסקה נוספת כגון קבלת היתר בניה ו/או מכירה כאשר  הנכס שרכשו אינו רשום.

חוזה שכירות

חשיבותו של הסכם השכירות נגלית לעיני המשכיר ו/או השוכר רק כאשר מתגלעים חילוקי דעות בין הצדדים בעת העדר תשלום , תיקונים, פינוי בתום הסכם.

במשרדנו הייצוג המשפטי כולל , בטוחות רלוונטיות לתשלום שוטף, בעת פיגורים.

פינוי שוכר

לעתים יחסי השכירות בין המשכיר והשוכר עולים על שרטון ונדרש פינוי השוכר.

ככל שהצדדים חתומים על הסכם שכירות טוב קל יותר להבהיר את עמדת מי מהצדדים בבית משפט ו/או בכל טריבונל אחר, ככל וסעיפי ההסכם בין הצדדים כתובים באופן חד וברור ,מלאכת פינוי השוכר קשה יותר, ולעתים נמשכת זמן רב.

משרדנו מתמחה בסוגיות אלו ומנהל הליכי פינוי שוכר במהירות וביעילות.

יובהר כי הכתוב  לעיל הינו תמצית שבתמצית מסעיפים מחויבים אותם אנו כוללים בכל הסכם שנחתם בו אנו מייצגים דיירים. ואינו מהווה תחליף לייצוג משפטי מקצועי, על כן ככל ותקבלו הצעה לביצוע עסקת נדל"ן, הנכם מוזמנים להתקשר לעו"ד שאול אטיאס וניתן לכם את הליווי  המשפטי המקצועי והאישי כפי שאנו מעניקים לכל הדיירים אותם אנו מייצגים וניישם הלכה למעשה את כל המלצותינו שאת חלקם רשמנו לעיל.

רוצים לשתף עמוד זה?

WhatsApp
Email
Facebook
Print

מעוניינים במידה נוסף?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עם כל המידע בהקדם האפשרי.

פרוייקטים אחרונים

צפו בכל הפרוייקטים האחרונים של משרדנו

פינוי בינוי

לפרטים נוספים אודות הפרוייקט והמשך קריאה
לחצו כאן
חיוג למשרד עכשיו