שאול אטיאס - לוגו
רכש נכס מקבלן עורך דין

רכש נכס מקבלן

לרכישת נכס מקבלן נדרשת התמחות ויכולת מיוחדת , על כן חשוב להקפיד לרכוש דירה מקבלן רק באמצעות ובייצוג עורך דין הבקיא ומכיר את התחום.

במשרדנו הייצוג המשפטי כולל קריאה ותיקון הסכם הרכש אותו כתב עו"ד הקבלן, ומחיקת סעיפים רלוונטיים. הליווי מקיף מול עורכי הדין של הקבלן עד לרישום הנכס על שם הלקוח.

בבחירת דירה ואזור מגורים חשוב לקחת בחשבון מספר שיקולים עיקריים שחלקם מובאים להלן ועל השאר נדבר במשרד.

הסביבה

בחרו את הסביבה שאתם רוצים לגור בה עודלפני שתבחרו את הדירה עצמה. סיירו באזור ובחנו אם הסביבה מתאימה לצרכים שלכם: דברועם השכנים, בחנו

את בתי הספר ואת התחבורה הציבורית המתוכננת.

בחירת  הדירה

בזמן בחירת הדירה הביאו בחשבון את הצרכים שלכם לטווח הקצר ולטווחהרחוק, כמו למשל תכנון הרחבת המשפחה. בדקו את מיקום הדירה בתוך הבניין – האם הדירהפונה אל הרחוב או שמדובר בדירה עורפית? באיזו קומה נמצאת הדירה? האם בבניין ישמעלית? לאחר מכן, בדקו את סביבת הבניין והדירה. הביטו מהחלונות ושימו לב למפגעים אולמטרדים סביבתיים כגון בניין ציבורי העלול לגרום לרעש, מזבלה, מבני תעשייה, תחנתאוטובוס או שדה פתוח שיש סיכוי  שישמש לבניה בעתיד.

בנייה באזור

חשוב לבדוק את תוכנית הסביבה ברשות המקומית , ולבחון מה עתיד להתרחש באזור בו אתם רוצים לקנות – האם מתוכננת בנייה באזור?  סלילת כביש? או אולי הקמת אזור מסחרי גדול? כדי לברר את הפרטים הללו יש לפנותלוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, הפועלת בכל רשות מקומית, ולבדוק את התכניותהנוכחיות והעתידיות של האזור ובייחוד את התכניות העתידיות. תוכלו להיעזר ברשימתהקישורים לוועדות המקומיות

רישום הנכס על שם השוכר.

לא בכדי הודגש סעיף זה בכל הנושאים דלעיל, שכן על פי חוק המקרקעין , עסקה במקרקעין מסתיימת ברישום.

לא אחת נתקלים באנשים שרכשו ו/או מכרו נכס ולעתים אינם יודעים כי הנכס שרכשו ו/או מכרו טרם נרשם.

לא כאן המקום לכתוב את התלאות שעוברים אנשים אלו, בבואם לבצע עסקה נוספת כגון קבלת היתר בניה ו/או מכירה כאשר  הנכס שרכשו אינו רשום.

יובהר כי הכתוב  לעיל הינו תמצית שבתמצית מסעיפים מחויבים אותם אנו כוללים בכל הסכם שנחתם בו אנו מייצגים דיירים. ואינו מהווה תחליף לייצוג משפטי מקצועי, על כן ככל ותקבלו הצעה לביצוע עסקת נדל"נ הנכם מוזמנים להתקשר  לעו"ד שאול אטיאס וניתן לכם את הליווי  המשפטי המקצועי והאישי כפי שאנו מעניקים לכל הדיירים אותם אנו מייצגים וניישם הלכה למעשה את כל המלצותינו שאת חלקם רשמנו לעיל.

רוצים לשתף עמוד זה?

WhatsApp
Email
Facebook
Print

מעוניינים במידה נוסף?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עם כל המידע בהקדם האפשרי.

פרוייקטים אחרונים

צפו בכל הפרוייקטים האחרונים של משרדנו

פינוי בינוי

לפרטים נוספים אודות הפרוייקט והמשך קריאה
לחצו כאן
חיוג למשרד עכשיו